Fejl - Kun få menupunkter i venstre side af netbanken
Beskrivelse:
Menuen i venstre side af netbanken har kun få punkter, når du logger ind og du får evt. en besked om, at du mangler at godkende dine aftaler.
Årsag:
Dette er ikke en fejl, men skyldes at du har en opstartsprofil som netbanksprofil.
Løsning:
Du skal som privat bruger af netbanken først godkende dine elektroniske aftaler, før du kan bruge Netbank. Du godkender aftaler ved at gøre følgende:- Log på Netbank
- Klik på linket "Du har modtaget nye aftaler til godkendelse"
- Klik på "Nye aftaler"
- Marker de aftaler du gerne vil underskrive
- Klik på "Næste"
- Klik på "Gå til xxx"
- Klik på "Underskriv dokument"
- Godkend med NemID/MitID
Oplever du stadig problemer?
Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder