tjek pc Tjek din enhed Aktuelle Informationer Selvhjælp downloads Links Kontakt
Nulstilling af Microsoft Edge, Firefox og Chrome

Beskrivelse:

Pålogning på netbanken fejler. I visse tilfælde vil det kræve en nulstilling af din browser, for at få netbanken til at virke. Vi har i nedenstående guides beskrevet hvordan dette gøres.

Årsag:

Følgende guides nulstiller alle indstillinger i browseren og sætter dem tilbage standardindstillingerne.
Brugen af guiden er på eget ansvar!

Løsning:

    Nulstilling af Google Chrome:
  • Åbn Google Chrome
  • Klik på Tilpas og konfigurer Google Chrome (tre vandrette streger eller 3 lodrette prikker alt efter version) oppe i højre hjørne
  • Vælg Indstillinger
  • Rul ned i bunden og klik på "Vis avancerede indstillinger".
  • Rul igen helt ned i bunden. Klik på "Nulstil indstillinger".
  • Klik på "Nulstil" i den dialogboks, der kommer frem.
  • Genstart computeren og prøv igen.

    Nulstilling af Firefox (seneste version):
  • Åbn Firefox
  • Klik på Hjælp oppe i menuen. (Mangler menuen øverst i FireFox, kan man få den frem midlertidigt, ved at holde knappen "Alt" nede. Denne knap sidder normalt lige til venstre for mellemrumstasten på tastaturet).
  • Vælg Genstart med tilføjelser deaktiveret...
  • Klik på knappen Genstart
  • Klik på knappen Nulstil Firefox
  • Klik igen på knappen Nulstil Firefox
  • Klik på knappen Afslut eller vent til at Firefox selv genstarter
  • Prøv nu at benytte Netbank igen.

    Nulstilling af Microsoft Edge:
  • Åbn Microsoft Edge
  • Klik på menuknappen med de 3 runde prikker, og klik så på knappen "Indstillinger"
  • Klik på knappen "Nulstil indstillinger"
  • Klik på knappen "Gendan indstillinger til deres standardværdier
  • Klik på knappen "Nulstil"
  • Genstart derefter Microsoft Edge.

Oplever du stadig problemer?

Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder