tjek pc Tjek din enhed Aktuelle Informationer Selvhjælp downloads Links Kontakt
Fejl - "Systemfejl 404"

Beskrivelse:

Fejl - "Systemfejl 404" opleves ved pålogning til netbanken.

Årsag:

Der er som udgangspunkt tre forskellige ting, som kan skabe denne fejl:
1) Bogmærker, favoritter eller foretrukne
2) Manglende internetforbindelse 
3) Firewall blokerer for port 443

Løsning 1:

    Bogmærker, favoritter eller foretrukne
  • Fejlen kan forekomme hvis man benytter et bogmærke, en foretrukken eller en favorit til at gå ind på Netbank.
  • I dette tilfælde løses fejlen ved at slette linket i Bogmærker, Foretrukne eller Favoritter og gå ind på Netbank via bankens hjemmeside og oprette genvejen igen.

Løsning 2:

    Manglende internetforbindelse 
  • Fejlen kan også skyldes manglende internetforbindelse.
  • Hvis du ikke kan gå på nogen internetsider overhovedet, skal du kontakte din internetudbyder, for at få løst fejlen.

Løsning 3:

    Firewall blokerer for port 443
  • Fejlen kan også skyldes at du befinder dig bag en firewall, som blokerer for sikre sider (port 443).
  • Hvis du ikke kan se sikre sider, altså sider hvis internetadresse indledes med "https:", overhovedet er dette tilfældet.
  • For at løse dette problem skal du kontakte udbyderen af din firewall, dette kan eksempelvis være et selvstændigt firma eller din internetudbyder.

Oplever du stadig problemer?

Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder