tjek pc Tjek din enhed Aktuelle Informationer Selvhjælp downloads Links Kontakt
Fejl - Webstedet er for lang tid om at svare

Beskrivelse:

Nogle brugere af netbanken, kan opleve fejl ved pålogning og beskeden: "Webstedet var for lang tid om at svare".

Årsag:

Hvis du oplever fejl ved pålogning: "Webstedet var for lang tid om at svare", kan dette skyldes, at du har det betalte udgave af antivirus programmet Avast.
Avast brugerne har en mulighed i den betalte version af programmet, at slå portscanning til/fra. Når portscanning er slået til, vil nogle brugere opleve at de ikke kan logge på bl.a. netbanken og andre hjemmesider.

Løsning:

    Løsningen er at slå portscanning fra.
  • Du gør dette ved at åbne Avast.
  • - her vælges "Indstillinger"
  • - bruger skal nu Klikke på "Komponenter" ude i venstre side
  • - find nu sektionen "Firewall", og klik på "Tilpas"
  • - bruges skal nu Vælge "Avanceret" ude i venstre side
  • - her skal der fjernes et flueben i "Detektion af portscanning"
  • - der skal nu klikkes på "OK"
  • - genstart evt. browser og så vil der efterfølgende kunne logges på netbanken igen

Oplever du stadig problemer?

Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder