tjek pc Tjek din enhed Aktuelle Informationer Selvhjælp downloads Links Kontakt
"Siden kan ikke vises" i Internet Explorer grundet problemer med AVG/AVAST

04-02 2017 - AVG/AVAST er kommet med en opdatering som forhindrer pålogning i netbanken fra nogle browsere.

Beskrivelse:

Vi oplever for tiden, at netbanksbrugere med antivirus programmet AVG og Avast ikke kan logge på netbanken med browseren Internet Explorer.
De får beskeden ”Siden kan ikke vises” ved login billedet til netbanken.

Årsag:

Dette skyldes formodentligt en opdatering fra AVG og Avast. Vi er i gang med at undersøge problemet.

Løsning:

    Problemet kan omgås ved at benytte en anden browser, som f.eks. Google Chrome. Du kan downloade Google Chrome her.
    Eller du kan tilføje en undtagelse til AVG/Avast ved at følge vejledningen her.

Oplever du stadig problemer?

Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder