m.TjekPC.dk

Fejl, løsninger og forklaringer

FejltekstLøsning/forklaring
Fejl. CPR-nr./brugernummer eller pinkode er forkert. Tjek evt. i din netbank om du er tilmeldt. Fejlen kan enten skyldes at du har tastet forkert eller at du ikke er tilmeldt Mobilbank. Du tilmelder dig Mobilbank ved at logge på din almindelige Netbank og vælge "Indstillinger" (dit navn), derefter "Mobilbank" og oprette en mobilkode.
Oplysningerne er forældet. Luk applikationen og prøv igen. Fejlen skyldes typisk at du, efter 15 minutters inaktivitet, automatisk er blevet logget af Mobilbank.
Start Mobilbank igen og log på.
Internetforbindelsen fejlede. Internetforbindelsen synes at være passiv. Der er ikke nogen internetforbindelse på den mobile enhed. Du skal have adgang til internet på enheden for at benytte Mobilbank.

Har du yderligere spørgsmål?

Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder

Brugsvilkår  | © 2009-2024 BEC - Bankernes EDB Central