m.TjekPC.dk

Fejl, løsninger og forklaringer

FejltekstLøsning/forklaring
Fejl. CPR-nr./brugernummer eller pinkode er forkert. Tjek evt. i din netbank om du er tilmeldt. Fejlen skyldes enten at du har tastet forkert eller at du ikke er tilmeldt Mobilbank. Du tilmelder dig Mobilbank ved at logge på Netbank og vælge "Adgang og sikkerhed", derefter "Min Mobilbank" og oprette en pinkode.
Oplysningerne er forældet. Luk applikationen og prøv igen. Fejlen skyldes typisk at du, efter 15 minutters inaktivitet, automatisk er blevet logget af Mobilbank.
Start Mobilbank igen og log på.
Betalingen kræver bekræftelse med en sms-kode og kan derfor kun oprettes i Netbank. Den betaling du prøver at lave kan, af sikkerhedsmæssige årsager, ikke laves i Mobilbank.
Du skal logge på din almindelige Netbank og lave betalingen.
Internetforbindelsen fejlede. Internetforbindelsen synes at være passiv. Der er ikke nogen internetforbindelse på den mobile enhed. Du skal have adgang til internet på enheden for at benytte Mobilbank.
Applikationen kunne ikke finde nogen forbindelse Der er ikke nogen internetforbindelse på den mobile enhed. Du skal have adgang til internet på enheden for at benytte Mobilbank. Sørg for at der er internetforbindelse på enheden og klik på "Forsøg igen". Du kan også klikke på "Offline" for at gå videre, så vil du dog ikke have adgang til alle funktioner i Mobilbank.

Har du yderligere spørgsmål?

Hvis du stadig ønsker hjælp, klik på Kontakt øverst på siden for at se dine muligheder

Brugsvilkår  | © 2009-2019 BEC - Bankernes EDB Central